Sunday, November 9, 2008

Tired

it is Sunday and I'm tired. Tired because the weekend is to short, tired because I need to pack my stuff to go to school tomorrow. Tired of always feeling like I'm living in a suitcase... I did my laundry today so I hope my cloth will be dry enough... I'm tired of always feeling that i don't have enough time. Not enough to take care of the apartment, to cook, to be with friends and family, to have the lift i would like to. I'm so tired all the time right now.

The good thing is that i really do like school now and that's a long time since i had that feeling. And i also have a great boyfriend that understands be... But he is just home friday to sunday because during week he is in school... I'm so looking forward to when he'll be home and we can start a "normal" life together.

An other good thing is that school really helps me to keep contact with good. We have services both in the morning and after lunch. And since everyone at my school will be a pastor one day, the services gives so much. They really help me keep going, I don't know what i would do with out them.

I need to go pack my stuff and get to bed so I don't miss the train tomorrow....

2 comments:

Veronica Tingvall said...

Jag förstår vad du menar med att tiden inte räcker till. Jag håller på att bli galen.... känns som att dagarna alltid tar slut för fort.

Jag köpte willow tree krubban förra året och jag älskar den verkligen. Jag har tyvärr inga visa män än men eventuellt ska jag köpa dom i år...

Hoppas du mår bra annars
Kram/v

Veronica Tingvall said...

Jag förstår vad du menar med att tiden inte räcker till. Jag håller på att bli galen.... känns som att dagarna alltid tar slut för fort.

Jag köpte willow tree krubban förra året och jag älskar den verkligen. Jag har tyvärr inga visa män än men eventuellt ska jag köpa dom i år...

Hoppas du mår bra annars
Kram/v